Wypoczynek w samym sercu Łeby
Grand Łeba - obiekt nowoczesny, oferujący wysoki standard usług w przystępnej cenie jest doskonałą propozycją na weekendowy wyjazd, wczasy czy pobyt grupowy. Nasz doświadczony zespół dokłada wszelkich starań, aby chwile tutaj spędzone były niezapomniane.
Relaks nad morzem
Grand Łeba - to obiekt położony niespełna 10 min. spacerem od pięknej, szerokiej bałtyckiej plaży. W naszej ofercie znajdą państwo apartamenty oraz pokoje dwuosobowe.
Hotelowa restauracja
Hotelowa Restauracja "For You" zaprasza serdecznie na orzeźwiające koktaje oraz pyszne i urozmaicone śniadania serwowane każdego dnia przez naszego szefa kuchni w formie bufetu. Od kwietnia do września zaprasza na obiadokolacje.
REGULAMIN
Warunkiem koniecznym podczas meldunku gości, jest podpisanie regulaminu obowiązującego w obiekcie.
Gość podpisuje kartę pobytu w recepcji, na której widnieje regulamin oraz klauzula – Zapoznałem się z warunkami regulaminu i zobowiązuję się do ich przestrzegania – warto się orientować, jakie gość ma prawa i obowiązki, kiedy hotel może odmówić świadczenia usługi i zadośćuczynienia za niedogodności.
Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności obu stron oraz przebywania na terenie obiektu. Regulamin jest częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji pokoju i podpisanie karty pobytu, zwanej także kartą rejestracyjną (dawniej zwaną kartą meldunkową). Dokonując powyższych czynności, gość potwierdza,
iż zapoznał się i akceptuje warunki regulaminu, który powinien być dostępny do wglądu w recepcji. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie obiektu, zarówno gościa, jak i towarzyszące mu osoby.
Obiekt ma prawo do zmiany zapisów swojego regulaminu.

ZWIERZĘTA
W GRAND ŁEBA
REGULAMIN
-
Warunkiem przyjęcia psa lub kota, jest zgłoszenie przyjazdu z pupilem, w trakcie dokonywania rezerwacji
i potwierdzenie tej rezerwacji przez obiekt Grand Łeba, na podstawie weryfikacji zdjęcia zwierzęcia, przesłanego przez gościa. -
W przypadku przyjazdu z pupilem bez wcześniejszego powiadomienia o tym recepcji, hotel może odmówić przyjęcia pupila.
-
W Grand Łeba mogą przebywać tylko zwierzęta domowe, a psy wyłącznie nieagresywne.
-
Pobyt każdego zwierzęcia w Grand Łeba jest dodatkowo płatny. Opłata wynosi 60 zł za dobę.
-
Właściciel psa czy kota oświadcza, że pupil jest zdrowy, nie stanowi zagrożenia dla pozostałych gości oraz posiada aktualne szczepienia.
-
Zwierzęta powinny być trzymane w pokojach właścicieli.
-
Obsługa nie sprząta pokoju, w którym zwierzę jest pozostawione bez opieki. Na czas serwisu opiekun wraz z psem musi opuścić pokój.
-
Psy muszą być wyprowadzane na smyczy (w przypadku potrzeby również w kagańcu), pod opieką właściciela bądź osoby upoważnionej
-
Obowiązuje bezwzględny zakaz wprowadzania zwierząt do restauracji.
-
Jeżeli pościel w pokoju, w którym przebywa zwierzę będzie przez nie zabrudzona (sierść, błoto) lub uszkodzona
(pogryziona, podrapana), właściciel jest zobowiązany do odkupienia całego kompletu pościeli w cenie 400 zł. -
Żadne ze zwierząt nie powinno być pozostawione samo w pokoju jeżeli w tym czasie zakłóca spokój innych Gości.
-
Wszystkie szkody w obiekcie, bądź mieniu innych Gości spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane i ich kosztami będą obciążeni właściciele.
-
Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem i opróżniać ją do plastikowej torby, którą następnie będą wyrzucać do pojemnika wskazanego przez pracownika hotelu.
-
Za niepoinformowanie recepcji o posiadaniu zwierzęcia w pokoju, zostanie nałożona opłata w wysokości 300 zł.
Opłata ta jest niezależna od wyznaczonej kwoty za pobyt pupila. -
Właściciel zwierzęcia oświadcza, że zapoznał się z regulaminem pobytu zwierząt w obiekcie Grand Łeba i akceptuje jego zapisy.
Zapraszamy!
Jesteśmy pewni iż pobyt w Grand Łeba przyczyni się do przeżycia niezapomnianych chwil nad naszym pięknym polskim morzem.
Super hotel
Blisko centrum, nie daleko plaży - wart polecenia. Ładne i dobrze wyposażone pokoje. Pyszne i różnorodne śniadania gdzie każdy znajdzie coś dla siebie. Hotel wart wyboru w trakcie pobytu w Łebie :) Dużym plusem jest spokój i cisza w trakcie pobytu, bo hotel nie jest przeznaczony dla rodzin z małymi dziećmi.

Wrócę tu z towarzystwem :)
Czułem się wyjątkowo dobrze, personel był bardzo miły i życzliwy. Ze względu na wcześniejszy wyjazd około 6 zaproponowano mi paczkę z śniadaniem (łał to się nie zdarza). Tak że super na medal. Bardzo Dziękuję na pewno tu wrócę :)
Polecam
Byłem tam z roku na rok 3 razy z rzędu . Czyste pokoje, panie sprzątające miłe i w recepcji panie też sympatyczne. Na śniadania duży wybór i smaczny. Do centrum jest bardzo blisko. Zawsze wracam stamąd zadowolony. Polecam

Warunki anulowania rezerwacji
Jeżeli od rezerwacji do przyjazdu jest więcej niż 60 dni, opłatę zwracana jest w całości.Rezerwacja może być też przeniesiona na inny termin, uzgodniony z recepcją.Jeżeli rezygnacja z rezerwacji następuje w terminie do 60 dni przed zarezerwowanym pobytem, opłata rezerwacyjna jest bezzwrotna.Bezkosztowa zmiana rezerwacji możliwa jest na 14 dni przed przyjazdem.Skrócenie pobytu traktowane jest jako anulacja rezerwacji i wymaga opłaty za cały, wcześniej zarezerwowany termin.Wpłata opłaty rezerwacyjnej na wskazany rachunek bankowy, jest równoznaczna z akceptacją „Warunków rezygnacji z rezerwacji”.Zwrot środków możliwy jest jedynie na konto, z którego został dokonany przelew.Zwrot środków na kartę możliwy jest jedynie na tę kartę, z której zostały pobrane środki.W przypadku udokumentowanych nagłych zdarzeń losowych opłata rezerwacyjna podlega zwrotowi za zgodą kierownika obiektu.